sobota, 17 marca 2012

Tureckie MSP! :)

Witajcie! Tak jak w tytule, czyli trochę informacji o Tureckim msp! :)

Może zacznę tak, że w sumie nie wiem kiedy ono powstało, ale z pewnością jest jednym z nowszych, ponieważ bezpośrednio do niego nie możemy przenieść się z polskiego msp, a z duńskiego! Można więc z tego wywnioskować, że jest nowe bo w końcu msp wywodzi się z Dani :) Podejrzewam, że przekierowanie u nas pojawi się wkrótce!
Link do tureckiego MSP TUTAJ
Również w chatroomach nie przebywa wielu graczy! Sprzyja to zarabianiu sc poprzez wykonywanie, tzw. quizów, ale czy sprzyja wbijaniu kolejnych leveli?

Oczywiście odpowiedź jest prosta! NIE! Występuje tam na prawdę nie wielu graczy co wiąże się z małą oglądalnością filmów oraz niskimi lvl użytkowników, a każdy już dobrze zorientowany gracz wie, że w sumie od 3lvl zaczyna się dobra gra! :)
Obecnie na tureckim MSP występuję same shortmovies i wątpię w to, aby to się zmieniło... Wielu graczy pochodzi z Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz USA. Niewielki procent stanowią ludzie z Turcji, aby to się w końcu zmieniło. :)
Największy lvl posiada bardzo sympatyczna dziewczyna Lily, na czas obecny z 9 lvl ;p Bardzo przyjemnie się z nią pisze, także jak ktoś umie język angielski to śmiało może sobie z nią popisać!
NIE POLECAM TRANSLATORA GOOGLE BO NAJCZĘŚCIEJ WYCHODZĄ NAM GŁUPOTY NIŻ PORZĄDNIE PRZETŁUMACZONY TEKST!
Oczywiście posiada ona krótkie filmy i żadnych innych, wątpię, aby uległo to zmianom.

Posiadam tam konto, mój nick to Swagg, obecnie mam 4lvl :(
Byłoby bardzo miło, gdyby osoby zainteresowane grą tam, obejrzałyby moje KRÓTKIE FILMY...
Ogółem ze wszystkim jest ciężko, z fame czy z sc... punkty, które są nam niezbędne to wbijania lvl za obejrzany film są przyzwoite kiedy obejrzy je nam CONAJMNIEJ 3 lvl, a takich graczy jest niewielu z czym pojawiają się kolejne problemy :c

Tak mam krótkie filmy, tak kupiłam vipa, tak gram na tureckim msp, tak mój nick to Swagg! :)

Pozdrawiam ;***

7 komentarze:

Andziula60 pisze...

Ładnie tam wyglądasz i masz fajny nick :o

Anonimowy pisze...

hej , mogę się dowiedzieć, ile tam kosztuje tygodniowy VIP, oczywiście po polsku :) ?

Maria. pisze...

Na pewno będziesz mieć za niedługo 1 miejsce w rankingu na Tureckim MSP :D

Unknown pisze...

Anonimowy, właśnie jest za niecałe 8 złoty! : )

Maria., wątpie, skradli mi konto ;d

lifeeiscool pisze...

Believer , jeśli wpisałaś tammail to wpisz zapomniałam maila i ci przyślą jakie masz teraz hasło (:

Maniaaa:3 pisze...

Wow ! Ball
Ja się zalogowałam na tureckim i Cię wyszukałam .
To ty umiesz Turecki xDD !?

Unknown pisze...

ja też mam tureckie msp i się nazywam bahar1011

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More