sobota, 17 marca 2012

Klejnot nocy *u*

Kolejny konkurs, tym razem przenosimy się na wschód i arabskie klimaty. Według mnie konkurs jest udany, można zrobić wiele ciekawych filmów właśnie z tą tematyką +można wykorzystać jeszcze rzeczy ze starego konkursu Egipskiego :) Z pewnością wyszłoby coś interesującego, także polecam! Ogółem jakoś mi się to wszystko podoba bo kojarzy mi się z Turcją i jednymi wakacjami, które właśnie tam spędziłam oraz z pamiątką z Egiptu, którą przywieźli mi rodzice, zatem jak najbardziej pozytywnie :)

Doszło sporo animacji... no, ale bądź co bądź w każdym robionym przez nas filmie ich nie wykorzystamy ;c

 Tła kojarzą mi się z burżuazją ;d
 Ubrania, jeżeli chodzi o tematykę są wspaniałe... bynajmniej dziewczęce tak ;d :3

 Buziaki ;3 ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More