poniedziałek, 21 marca 2011

Jak wstawić szablon na bloga?

Wiele osób pytało się mnie i Believer jak wstawić szablony, które znaleźliście w internecie :)
Jeśli nie wiecie z jakiej strony to podaję wam 2 adresy :
Na obydwu stronach jest mnóstwo szablonów, jeśli chcecie szablona ze slajdami -> dobrze trafiliście :)
Osobiście nie polecam wam TEGO szablonu, ponieważ prawie każdy już taki ma.
Wykażcie się oryginalnością i wybierzcie coś innego! Zaszalejcie :)

UWAGA! POTRZEBUJECIE PROGRAMU WIN-RAR BY ROZPAKOWAĆ SZABLONY!

Ok to zaczynajmy. Instalacja przebiega podobnie.
Gdy wybieramy szablon, który się nam podoba klikamy na znaczek DOWNLOAD, a potem znów na DOWNLOAD :)
Po pobraniu szablonu klikamy na zapakowany plik :)
 
Klikamy w tytuł naszego szablonu
 
Jeśli NIE chcemy szablonu ze sliderem wypakowujemy na pulpit plik [nazwaszablonu] WITHOUT SLIDER.XML, jeśli jednak chcemy, wypakowujemy plik z samą nazwą szablonu :)
Wypakowujemy plik klikając na niego lewym przyciskiem myszki, a potem na ikonkę :
Radziłabym wstawić na pulpit, ponieważ łatwo można będzie go znaleźć :) 
Jesli przenieśliśmy plik na pulpit wchodzimy na naszego bloga PROJEKT ->EDYTUJ KOD HTML.
Gdy przekażemy nasz szablon klikamy na ZAPISZ SZABLON :)

To wszystko :) Jeśli chcecie możecie pozmieniać kolory, ale niestety jest to trudniejsze, dlatego jeśli sobie z tym nie poradzicie poproście starsze rodzeństwo lub rodziców :)

PS. Razem z Believer jesteśmy TYLKO ludźmi więc wasze ciagłe pytania JAK TO SIĘ ROBI BO JA NIE UMIEM doprowadzają nas do białej gorączki. Każdy zaczynał od zera :) Wykażcie się kreatywnością i samodzielnością, a na pewno Wam się uda!

12 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mi wszystko idzie tylko ze niemoge dostosowac szablonu do bloga ;c

Maria. pisze...

A jaki wy macie szablon, bo on jest dla mnie naaaaaaaajleszy ;x
Zrozumiem, jak odmówisz C;

Wolnastar pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Mhmm... no nie wiem, wszystko robiłam,tak jak mówiłyście, ale nie wiem o się dzieje, że szablon w ogóle nie działa : /
Ale może dlatego, że za dobrym informatykiem to nie jestem XD

Pozdroo :)

Unknown pisze...

nena35 - Ale to nie moja wina, że nie wiesz co to jest google i chciałabyś, abyśmy wszystko tutaj wyjaśniały. Same się uczyłyśmy, czytałyśmy na różnych stronach... więc równie dobrze ty możesz tak postąpić. Dziękuję : )

Nikaa386 pisze...

Dziękuje wam za pomoc ; *

Julie :3 pisze...

Zrobiłam wszytsko , idzie mi slajdy , slajdy umiem itd ; D Ale jak zmienić kolor stron , i dodać własne tło. Moi rodzice pojęcia nie maja jak a ja nie mam starszego rodzeństwa tylko młodsze .

Chermi pisze...

Wszyscy tylko narzekają, a wasz blog to kupa dobrej roboty :)
Mi tak wszystko dobrze idzie, a jeśli wy nie umiecie, to zamiast dopiec założycielą tego bloga, poszukajcie instrukcji gdzie indziej -_-

Anonimowy pisze...

Super . Sama z tego skorzystałam . >.<

Julie :3 pisze...

Cofam to ;D Czaje wszytko , mogłam od razu przeczytac ze zrozumieniem :D

Holly Horan♥ pisze...

przeczytajcie ze zrozumieniem jedno zdanie 5000 razy to zrozumiecie,a nie ich sie czepiacie!Super instrukcja ;)

Trawa :P pisze...

ja zrobiłam. xd
czad instrukcja xd

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More