czwartek, 7 czerwca 2012

Top_Diana

Jak znalazłaś się na MSP?
Dowiedziałam się od koleżanki.

•Od razu weszłaś i sprawdziłaś co to za gra czy dopiero po pewnym czasie coś Cię skusiło?
Nie czekałam, sprawdziłam od razu!

•Jakie było pierwsze wrażanie?
Wszystko wydawało mi się dziwne.

•Weszłaś, popatrzyłaś, ale czy od razy wiedziałaś, gdzie się co i jak robi czy zajęło Ci to jakiś okres czasu?
Na początku wiedziałam tylko jak się przebierać, nie spieszyłam się z tym wszystkim.

•Jak oceniasz swoje pierwsze stylizacje?
Średnio, nie było z nich nic specjalnego, dałabym im 5/10.

•Jeżeli chodzi o ubrania, to czy sądzisz, że pracownicy bardziej starają się tworząc je, niż wcześniej?
Nie jestem pewna, bo szczerze mówiąc starsze ubrania i konkursy wydają mi się lepsze od tych obecnych, jednakże zdarzają się wśród nich wyjątki.

•Mówisz o konkursach, zatem jaki był według Ciebie dotychczas najlepszy?
Myślę, że ogrodniczy przypadł mi do gustu z tych wszystkich.

•Wracając jeszcze do ubrań, pamiętam Cię jako dziewczynę w fiolecie, czemu uległo to zmianie?
Po prostu skończył się mój szał na ten kolor.

•Wnioskując, można stwierdzić, że jest to twoja jedna z ulubionych barw, prawda?
Dokładnie.

•Aby osiągać wyższe levele, potrzebne jest fame, którego najwięcej dostajemy z oglądalności naszych filmów. Według Ciebie, najlepszy film twojego autorstwa nosi tytuł...
Moim zdaniem, najlepszy film, który udało mi się zrobić to Królewskie Życie.

•Czy możesz jakoś zachęcić innych graczy, aby go obejrzeli?
Nie mam pojęcia... oglądajcie?

•Czy twoja przygoda z MSP zakończyła się w pewnym stopniu? Rzadko Cię tutaj widuję.
Z pewnością troszeczkę, jednak kontem nadal opiekuję się ja, a do tego dochodzi też koleżanka z MSP.

•Są tego jakieś powody?
Nie ma jakiś poważnych, po prostu znudziła mi się gra tutaj.

•Czy sądzić, że być może kiedyś ponownie tutaj wrócisz?
Sama nie jestem tego pewna, wszystko okaże się po pewnym czasie.

•Masz tutaj jakiś wrogów?
Nie. Znaczy myślę, że nie mam, ale ludzie są różni, niestety.

•Czy kiedykolwiek słyszałaś o sobie plotki, które były całkowicie wyssane z palca?
Nie, nie dotarły do mnie i chyba lepiej, że tak się stało.

•Zmieniłabyś coś na MSP?
Nie, nie widzę takiej potrzeby, zresztą aktualizacje pojawiają się tutaj za rolą pracowników.

•Dziękuję za wywiad :)
Wzajemnie! :)

3 komentarze:

Jasiek11 pisze...

*o*

Rosalie Devon pisze...

Fajne macie te wywiady :)

Anonimowy pisze...

Top_Diana już nie gra :(

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More