poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zmiany z dnia 18-06-12

Witajcie!
Od mojej ostatniej notki minął niecały miesiąc. Jestem tym przerażona, że coraz mniej czasu spędzam na tym blogu... Ale nadchodzą wakacje i postaram się, by nie zaniedbywać swoich obowiązków - tj. prowadzenie bloga ;)
Po powrocie ze szkoły zauważyłam b.ciekawe zmiany, które poprawiły jakość i użytkowość MSP.

1. Ulubione
 
Szczerze to pod tą pozycją spodziewałam się ulubionych filmów, artbooków, looków, klubów i filmików, ale nie SWOICH!

2. Nowy interfejs próśb o przyjaźń.
Bardzo przydatna aplikacja, która na pewno ułatwi nam  korzystanie z MSP.
Jest nią szybszy sposób zapraszania znajomych ;) Dodatkowo mamy opcję widzenia postaci i tego, czy jest VIP czy nie :)

3. Okienko rozmów
Opcja, którą przedstawiam wam w punkcie 3 nie jest nowa, tylko odświeżona :)
Dodatkową opcją, która doszła do okienka czatu jest zmiana kolorów tekstu. Niestety jest ona dostępna tylko dla użytkowników posiadających pakiet VIP.

4. Nowe dźwięki
Początkowo myślałam, że to moja komórka, ale po głębszym zbadaniu sprawy przekonałam się, że to na MSP :D A więc dźwięk zostaje odtworzony podczas zdobycia fame ;) Zresztą sami możecie sprawdzić :D

Napiszcie w komentarzu jak Wam podobają się nowe zmiany!
Dodatkowo informuję, że nasz blog istnieje pod adresem
ballbieber.pl
A niedługo - już na początku lipca, czeka Was wspaniała niespodzianka,
na którą serdecznie zapraszam wkrótce :) 
Czy wiecie co jest tą niespodzianką? Jeśli tak, piszcie w komentarzach ! :D

9 komentarze:

Meow pisze...

Hmm... Ta niespodzianka to pewnie... Konkurs, prawda? Haha :D? Mrahh... ;3

Holly Horan♥ pisze...

Może...Nwm,nowy wygląd bloga...Napewno coś o wygląd bloga czy coś takiego,skoro wspomniałaś o adresie ^^
A szczerze mówiąc o tych zmianach-przydatne,ale MSP by funkcjonowało bez nich :D

Anonimowy pisze...

Hmm... Nowy konkurs? Co prawda na początku lipca to ja będę uprawiała plażing w Chorwacjii, ale i tak się cieszę ♥

Anonimowy pisze...

A może... nie wiem. xd
Ale zastosuję się do powyższych wersji: konkurs?

Unknown pisze...

Ciekawe co to za niespodzianka. ♥
Proszę dawajcie częściej posty. Kocham je czytać. ♥

nadiaziel pisze...

Tak ja też kocham <33

Anonimowy pisze...

Gazetka? Bicz, stap liking end tel as♥
Jasiuu z Krety :)

Anonimowy pisze...

Co to za niespodzianka? ^^

Agnieszka_567

Anonimowy pisze...

Wasz blog jest po prostu niebem

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More