środa, 1 sierpnia 2012

Odchodzimy :)

Każdego czas przemija, nasz też nadszedł :) Obie odchodzimy z MSP jak i z prowadzenia bloga. Nie usuwamy go bo w sumie macie tutaj instrukcje, które mamy nadzieję ułatwiły Wam robotę z blogiem. Trzymajcie się cieplutko i wbijajcie levele! Życzę, a raczej życzymy Wam tak fajnego i przyjemnego MSP jakie było na początku. Pamiętajcie też, że level to nie wszystko. W MSP nie chodzi o ciągłą rywalizację, zastanówcie się czy warto je niszczyć tymi durnymi wyścigami na fame i level :P
Mnie złapać możecie jeszcze odpowie.pl i formspring.me :>
Na odpowie odpowiadam TYLKO na pytania związane z życiem realnym, a nie MSP... Jeżeli takie będą to usuwam. Zapraszam w sumie tych, którzy chcą ze mną popisać i w jakiś sposób mnie poznać :3 -> ODPOWIE.PL (KLIK)
Natomiast na formspringu TYLKO na pytania związane z MSP i niczym innym -> FORMSPRING.ME  (KLIK)


* * *
Z tej strony bieberfeverpl. Chciałam Was poinformować o moich odejściu, 
ale jak widzę Karolina się tym zajęła :) 
A więc w skrócie dziękuję każdej osobie, która przyczyniła się do wbicia 20 lvl :)
Nie sadze, że wrócę. Mam za dużo obowiązków i za mało wolnego czasu, 
by móc kontynuować przygodę na MSP :)
Za chwilę poruszę bardzo ważny temat, ale jeszcze pragnę podziękować :

Believer - Bicz, bez Ciebie nie mogłabym żyć ;C Jesteś moją młodszą siostrą, mogę powiedzieć, że moją bratną duszą... i ogromnym zbokiem tarararrara <3 Musimy się spotkać wiesz? :C
I LOVE YOU ♥

Selena90909 - Oleczga, ah Oledzga <3 Tyle historii nie przeżyłam z nikim jak z Tobą ;* Dziękuję, że akceptujesz mnie taką jaką jestem :D Kutezeg :***

-agatka- - Słodka Agatka <3 Byłaś przy mnie w każdych chwilach, czy to wtedy gdy bulwersowałam się, że muszę iść na spotkanie do bierzmowanie, czy wtedy, gdy opowiadałam ci o akcji w kinie ze zdjęciem rąk ahahahha ♥

ciemny - Przepraszam Cię, za te wszystkie momenty w których chciałam do Ciebie napisać, ale tego nie zrobiłam :C Wiem, ze teraz jesteś w podróży i nie będziesz mógł to przeczytać, ale chcę Ci powiedzieć, że jesteś wspaniałym chłopakiem ;) Można z Tobą pogadać na każdy temat, nawet ten, który bardzo mnie krępuje :)

A teraz sprawa, która pewnie poruszy większość widzów naszego bloga :)

Żałuję tego co zrobiłam i najwyższa pora żeby to odkręcić i wyjaśnić.

Pamiętacie historie Balladynki? Hacki itd. Otóż głównym sprawcą jestem ja :) 
To ja przyczyniłam się do zbanowania konta Karoliny poprzez dodanie dużej ilość fame i sc. Przepraszam ją po raz kolejny, ale chciałam dla niej jak najlepiej, by miała co kupić itd. Ale cóż... Trochę przedobrzyłam i skończyło się jak skończyło. 
Wszystkie oskarżenia, które star kierowała do Believer, były bezpodstawne, 
ponieważ to nie ona - tylko ja hackowałam :) Zresztą star i poli również wiedziały o hackach i jedna z nich używała ich do użytku własnego :) Nie chcę być wredna, ale taka jest prawda.
Przepraszam Cię Karolina po raz kolejny, ponieważ nie chciałam, żeby tak źle wyszło. 
Nikt nie jest taki jaki się wydaję w grze.
To tylko internet, tu można wykreować swoją własną postać, która jest naszym alter ego.


Już widzę te hejty pod postem :) Ekipa star będzie mnie przezywać od "hakerek" czy innych. 
Ale wiecie co? CHUJ MNIE TO OBCHODZI :)
Tak, przeklinam. I nie obchodzi mnie czy was to poruszyło czy nie.
Jestem jaka jestem i nie staram się być kimś zupełnie innym.

Jeżeli macie jakieś pytanie NIE związane z Moviestarplanet zapraszam na moje odpowie :)
amelkejszyn.odpowie.pl

* * *

Dziękujemy bardzo wszystkim, którzy odwiedzali i czytali tego bloga. Bez Was w ogóle by nie istniał, DZIĘKUJEMY :) Trzymajcie się ♥

22 komentarze:

Agata pisze...

A mogę płakać? :c

Meow pisze...

Też Cię kocham Amelia i przeżyjemy razem jeszcze wiele wspaniałych chwil, bez msp ;*

Holly Horan♥ pisze...

nie zatrzmuje was,bo wiem,że to na nic i tak ...cóż,mogę tylko życzyć wam powodzenia w dalszym życiu ;(

Moviestarplanet < 3 pisze...

Tak jak wyżej ...A mogę się rozpłakać ? :c.
Nie moge cię zatrzymać - nawet mnie nie znasz , i tak to by nic nie dało C:.
Powodzenia , dziękuje <3

Anonimowy pisze...

Też myślałam, ze pewna osoba ze star&poli hackuje, ale, myślałam, że tylko ja tak uważam, nikt inny.. cóż, chyba się myliłam... heheh ;d A wgl, szkoda, ze odchodzicie.... byłyście naprawdę fajne, zawsze lubiłam i będę lubić ( lubieć/ lubić? ) odwiedzać Wasz blog ;D
Mam nadzieję, ze będziecie czasem zaglądać na chwilkę na MSP .. ;]

BlackNiikieStar pisze...

bede plakac ;c bez was msp nie bedzie takie same :)

Rosalie Devon pisze...

Wydaje mi się że to starrr_03 hakuje...jest podejrzana. Ale szkoda że odchodzicie :(

Anonimowy pisze...

to believer powinna przeprosic star za to ze oskarzala ja ze to przez star zostala zablokowana bo jak widac hacki na jej koncie byly uzywane co przyznalas ;>>>>
agata sprawdz sobie filmy moniki ma na niektorych po 2,5 tysiaca odwiedzin trzeba byc jebnietym zeby uwazac ze ona hackuje a to ze bieberfeverpl oskarza starrr_03 i polilolii jest smieszne bo jak widac jedynie ona z calego towarzystwa miala hacki
ps. chuj to kogo obchodzi ze przeklinasz mnostwo osob przeklina i nie jest to powod do dumy lub oklaskow XDDD

Anonimowy pisze...

poza tym znow robicie afere pewnie wrocicie za 5 min believer odswieza swoje ctr ze ma nowy film jakie klamczuchy XD widac ze zalezy wam jedynie na slawie

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
bieberfeverpl pisze...

Monika wstydź się wstydź :) Jako anonim nas biedne napastować ;C
Smuteczek.

Unknown pisze...

W dupie mam to całe MSP <3 A ctr odświeżam dlatego, że Paulina nie na darmo robiła te 3 filmy pajacu! ♥

Rosalie Devon pisze...

Sam jesteś JEBNIĘTY!!! I wal się. Mogę tak sądzisz i mi nie zabronisz mądralo ! Pfff...

TopModelka16 pisze...

Ja odchodzę pod koniec wakacji, bo MSP tak naprawdę marnuje dzieciństwo. Mam 12 lat i odkąd zaczęłam grać w MSP trafiłam zupełnie nieświadomie kupę czasu. Zresztą to wcale nie pomaga spełniać marzeń. Mądry wybór dziewczyny. :) Bel pisz czasem o ile mnie pamiętasz ;*

Anonimowy pisze...

Mam Was obie w znaj (tzn. Believer i bieberfeverpl). Pewnie mnie nie kojarzycie :), ale i tak mi smutno, że odchodzicie :(

Anonimowy pisze...

To, ze przeklinasz świadczy tylko o twoim niskim poziomie kultury osobistej. Jeśli chodzi tez o użycie hack'a i przyznanie się do tego, musiałaś zahaczyć też o Starr. Co ona ci zrobiła?! Hm?! Patrz najpierw na siebie, później na innych.

Unknown pisze...

S P I E R D A L A J ♥ Heheszki : ***

natikoz pisze...

C: Z mojej stroy jest mi naprawde przykro ;( Nigdy niezamopne jak bardzo chciałam Believer i bieberfeverpl poznać, bo np bieberfeverpl jest najką mojej koleżanki z podwórka-Selena90909, miałam bfpl w znaj, ale mnie beszczelnie usunęła, pomimo tego, że oglądałam jej filmy... Ze skypa też mnie usunęła... ;( Szkoda... naprawdę ;C
$natikoz$ (z msp)

Darahati pisze...

... Szkoda, że odchodzicie. :c
Nie znałam was, ale jakoś was polubiłam. ; D
Believer, pamiętasz na Tureckim MSP? Nadal się tam przyjaźnimy. XD
Tu Darahati. x3
(Tylko nie zerwij tam. :C)
No dobra. Pa, dziewczyny. ; *
Ale od czasu do czasu, chociaż na 5 min. wejdźcie na MSP. ;3

minyoaz pisze...

Karolino, Amelio D:
Oświadczam, że za kilka sekund oficjalnie się kurde rozpłaczę D:

Będę bardzo, bardzo tęsknić <3 ♥
Bez Was to msp nie będzie takie samo :c
Zresztą, kto wie, może sama też odejdę? :C ♥

Kocham Was dziewczyny, na zawsze w moim sercu <3

Anonimowy pisze...

Moje życie straciło SENS.

Amen.

Jasiek11 pisze...

"Ekipa star" Mnie też wyrzucicie stąd, bo jestem jej najem? Ja Was bardzo lubię, dziewczyny♥ Nie zapomnę jak z Karoliną gadaliśmy o lizaniu dicków :D Dziewczyny - na pewno Was prędko nie zapomnę :c

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More