czwartek, 21 czerwca 2012

James x_x

-Podstawowe pytanie... twoja przygoda z msp rozpoczęła się dzięki?
Dzięki siostrze.

-Czy ona też gra na msp?
Tak ;)

-Ty znajdujesz się na wysokim miejscu na podium, a co z nią? Czy też plasuje się gdzieś na tych wyższych miejscach?
Nie, ona ma dopiero 8 lvl!

-No to życzymy wyższych leveli. Przez dłuższy czas robiłeś normalne i interesujące filmy, co skłoniło Cię do robienia 10 sek?
Przez dłuższy czas nie grałem przez co spadłem w rankingu. Chciałem trochę nadrobić zaległości dlatego zacząłem je robić, na szczęście już ich nie robię.

-Czy polecasz robienie ich innym graczom?
Nie, raczej namawiam osoby które je robią, żeby spróbowały zrobić jakiś dłuższy film. Satysfakcja przy zdobywaniu filmów jest o wiele większa! :)

-Słusznie :) Pamiętam jak odszedłeś na jakiś czas z msp, jaki był tego powód?
Po prostu MSP mi się znudziło, dużo dawnych znajomych przestało grać. Stwierdziłem, że w takim razie nie ma sensu, żebym dalej grał. Parę osób ciągle mnie namawiało żebym wrócił.

-Jak widać podziałało i już jesteś z nami :)
Jak widać.

-Jak oceniasz obecne wpadanie fame? Jesteś gorzej niż wcześniej kiedy zaczynałeś swoją przygodę z tą grą?
Tak. Coraz mniej osób ogląda filmy. Na przykład kiedyś miałem po 800 wejść natomiast teraz liczba sięga ledwo 200.

-Sądzisz, że przeczyna to...?
Coraz więcej wysokich leveli, które uważają, że nie muszą oglądać innym filmów, za to inni powinni oglądać im.

-Należysz do tych co oglądają innym? ;P
Tak. Jak jestem na MSP to staram się zobaczyć przynajmniej kilka filmów z nowości albo z tych, w którym jestem.

-Jak oceniasz ładowanie się filmów?
Mi ładują się w miarę szybko, ale może tylko mi się tak wydaje dlatego, że usunąłem 1500 znajomych.

-Sporo! To ilu masz teraz?
Dodałem paru i jak na razie mam 598.

-Jakie swoje filmy polecasz? :)
Wszystkie, hehe!

-A czy pamiętasz może swój pierwszy film?
Tak... ale wolałbym nie pamiętać.

-Opowiedz w skrócie o czym był, śmiało! :)
Nie pamiętam dokładnie. Jakiś horror. Usunąłem po paru dniach.

-A czy masz nadal resztę swoich starszych filmów, aby inni mogli zobaczyć jak zaczynałeś?
Większość usunąłem, ale zostawiłem te, które uznałem za godne uwagi przez resztę użytkowników.

-A pamiętasz może kto był twoją pierwszą poważaniejszą dziewczyną na msp?
Tak. Taką pierwszą poważniejszą była Myszka. :)

-Ona jeszcze gra?
Chyba nie, chociaż wydaje mi się, że wchodzi raz na jakiś czas zerknąć co dzieje się na MSP.

-No właśnie... wiele osób z początków twojej gry nadal gra na msp?
Nie. Prawie nikt.

-Szkoda czy może jednak jest Ci to obojętne?
Trochę szkoda, zresztą komu by nie było! :)

-Nowe znajomości łatwiej było zawrzeć na starym MSP?
Szczerze mówiąc to chyba tak. Teraz jakoś nie jestem zbyt otwarty na poznawanie nowych osób.

-Ktoś Cię do tego zraził?
Tak. Pełno osób piszących: ,,Hej, co tam'' i inne do niczego nie prowadzące rzeczy jak na przykład: ,,Wow 20 lvl mi odpisał''. Dlatego przestałem odpisywać na tego typu maile.

-Tak. Takie wiadomości nie wróżą jakieś dłuższej znajomości. Czy chciałbyś na sam koniec kogoś pozdrowić? :)
Tak. Wszystkie osoby, które nadal we mnie wierzą, oglądają moje filmy i dają grafy. Dzięki!

-Miło było, dziękuję :3
Proszę i też dziękuję!

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy wywiad ♥

Agnieszka_567

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More