piątek, 18 marca 2011

Jak zmienić nazwę/awatar na czacie

Aby zmienić swoją nazwę na czacie trzeba wykonać dwie bardzo proste czynności :)
•Kliknij na siebie na liście po prawej stronie czatu!
•Postępuj według wskazówek
Wszystko jest przedstawione graficznie na obrazkach więc nie mam co się tutaj bardziej rozpisywać, postępuj według wskazówek a na pewno wszystko Ci się uda! :)


Nie zapominaj jednak, że zazwyczaj każdy na swoim blogu ma podany regulamin czatu, którego trzeba przestrzegać! 

Pozdrawiam ;3
 

Drugą część notki postanowiłam napisać ja, czyli bieberfeverpl :)
Believer robi teraz inną, więc jest trochę zajęta. A więc w kilku krokach opiszę wam, jak szybko zmienić awatar :)

1. Wybieramy obrazek, który najbardziej przypada wam do gustu :) 
Jeśli nie wiecie skąd wziąć -> WE♥IT

2. Ja wybrałam taki obrazek -> 
Klikając PPM wybieramy opcję : 
KOPIUJ ADRES URL GRAFIKI / KOPIUJ ADRES OBRAZKA

3. Wchodzimy na czat i klikamy na naszą nazwę

4. Gratuluję :) Masz swój własny oryginalny avatar!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More