środa, 30 maja 2012

Believer



- Jak zaczęła się twoja przygoda na MSP?
Będąc u koleżanki i nie mając nic ciekawego do roboty, włączyliśmy sobie Disney Channel – to tam leciała reklama Moviestarplanet, którą zachęciła mnie do zajrzenia na stronę.

- Czy twoja koleżanka także posiada konto na MSP?
Ona jako pierwsza założyła przy mnie konto, wchodziła tam częściej niż ja. Z początku nie czułam większego zainteresowania, więc moje konto nie było używane. Jednak z czasem przekonałam się, że ta gra jest naprawdę wciągająca i wtedy zaczęłam regularnie grać.

-Twoim pierwszym kontem była Balladynka. Co się z nim stało?
W okresie, kiedy niejedna osoba używała już hacków, poprosiłam bliską mi osobę, aby użyła ich na moim koncie w NIEWIELKIEJ ILOŚCI. Dana osoba zagapiła się i troszkę przesadziła, ale nie mam jej tego za złe :)
Następnie dwie bardzo dobrze Wam znane „gwiazdy” MSP zainteresowały się tą sprawą i z namysłem buntowały innych graczy oraz czytelników swojego bloga przeciwko mnie, np. wysyłały wiadomości na czacie do innych graczy z pytaniem czy mnie zgłoszą, tym samym będąc po ich stronie, głębokie rozmowy na czacie blogowym... żałosne posunięcie z ich strony. Pomijam fakty, iż nie jedna osoba, która używała hacków ma do dzisiaj konto i nie wiele osób o tym wie. Z ich strony wyszły, również plotki o tym, że wbiłam, AŻ 3 lvl JEDNEJ NOCY co jest/było kolejną zmyśloną bzdurą bo wpadł mi wtedy tylko 1 (!!!) level w górę. Pisały o tym na forum w urozmaicony sposób, robiły wszystko, aby nie zostawić na mnie suchej nitki, pomimo tego, iż wcześniej SAME gratulowały mi wbicia poszczególnych leveli konkretnych dni, a raczej nocy w dalekich, od siebie odstępach czasowych. Gdyby nie ich zaangażowanie w to całe "bagno", myślę, że Balladynka nadal by "istniała" bo to dzięki nim i ich "świcie" otrzymałam tak wiele zgłoszeń... potem też chciały wyeliminować moje drugie konto - Believer, jednak im się nie udało! :)

-Masz w tej sprawie wiele do powiedzenia. Czy są z Tobą osoby, które pomimo rozgłosu o hackach zostały i trzymały się po Twojej stronie?
Tak, oczywiście, znalazły się osoby, które pomimo tak wyssanych z palca plotek zostały i są ze mną do dzisiaj za co im dziękuję, a reszcie krzyżyk na drogę :3

-Nawiązując do przyjaciół. Ilu ich posiadasz?
Obecnie 511, ale to raczej ilość łącznych znajomych, przyjaciół mam. Jednak nie tak wielu jak ta liczba :)

-Czy chcesz mieć ich więcej/mniej?
Jeżeli widzę w mailu wiadomość z prośbą o przyjęcie to tak też robię. Nie mam za bardzo dużo czasu, aby sprawdzać zaproszenia od innych w nowościach, niestety. Myślę, że taka liczba jest odpowiednia, ale nie widzę nic przeciwko większej :)

-Powiedz jaki jest Twój „złoty środek” na zdobywania fame i starcoins?
Wydaje mi się, że nie ma innego sposobu niż zdobywanie tych rzeczy dzięki filmom i autografom.

-Widząc po Twoich sukcesach nie tracisz czasu i systematycznie robisz filmy ; ) Opowiedz o czym jest twój nowy projekt „The Wailking Dead”
Owy film jest na podstawie mojego ulubionego serialu o tym samym tytule. Staram się zrobić coś podobnego (na jego kształt), jednak wiadomo, że możliwości na MSP są ograniczone i muszę pozmieniać sporo rzeczy, mam jednak na dzieje, że sens będzie bardzo zbliżony.
Serial jest głównie o garstce ludzi, która stara się przeżyć w strasznym świecie pełnym krwiożerczych zombie... A żeby zagłębić się bardziej w moją wersję filmu zapraszam do oglądania już pięciu odcinków! :)

-Czy sądzisz, że horrory podbijają teraz MSP? 
Powiem szczerze, że nie zauważyłam jakiegoś większego zainteresowania na ten gatunek filmowy. Chociaż to zależy od człowieka! ;P

-Jak długo udało Ci się zdobyć 21 lvl?
Nie znam dokładnej daty, po wejściu nowych aktualizacji 21 lvl sam się wbił. Jednak 20 lvl uzyskałam w czasie 6 równiutkich miesięcy. Chodzą plotki, że zrobiłam to w jeden miesiąc co jest totalną fikcją.

-Czy według Ciebie MSP zaczyna się stawać nudne?
Jestem już tutaj ponad rok, żadne nowe funkcje nie wywierają na mnie większego wrażenia. Myślę, że powinno się wprowadzić nowe sposoby zarabiania fame i starcoins, aby urozmaicić grę.

- MSP jest…
…dobrą grą, w której można poznać wiele wspaniałych osób oraz rozwijać swoją wyobraźnię.

-Czy na MSP są jeszcze takie osoby, które nie wiedzą, że Believer-Balladynka są jedną i tą samą osobą?
Na pewno się takie znajdą, w końcu było minęło, trudno. Nie obnoszę się z tym, ale jak ktoś nie wiedział to po tym wywiadzie będzie wiedział o mnie już troszkę więcej, niż przed przeczytaniem go.

-Czy osiągnęłaś to co chciałaś dokonać mając 0 lvl?
Nigdy nie miałam zamierzonego celu, z czasem stało się nim uzyskanie 20 lvl. Jak widać dopięłam swego.

-Wiele osób uważa Ciebie za dyktatorkę mody. Skąd masz tak ciekawego pomysły na looki i kolorystykę?
Zawsze powtarzam to samo : „Wystarczy mieć podstawę, np. bluzkę. Reszta sama się dopełnia”

-Pytanie całkowicie odchodzące od MSP. Podoba Ci się „Koko Koko Euro Spoko”?
Powiem tak. Tekst, muzyka i ogół jest porażką, jednak piosenka wpada w ucho i ludzie potrafią się przy niej dobrze bawić.

-Nawiązując do muzyki. Czego słuchasz?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Zależy to również od mego nastroju, humoru. Przeważnie jest to znany wszystkim pop, oraz coś co lubię - punk rock.

- Jaką nutę polecasz na weekendowy wieczór?
Emeli Sandé – „Next To Me”

- Czy według Ciebie 10 sek. Są dobrym i uczciwym sposobem na zdobywanie lvl?
W żadnym stopniu NIE! Uważam, ze ludzie którzy je robią chcą zająć wysokie miejsce w rankingu w szybkim czasie i mieć sporą ilość SC.

- Uważasz, że nie potrafią robić zwykłych 3-minutowych filmów?
Być może i umieją, jednak zrobienie takiego filmu zajmuje trochę czasu, a przecież level sam się nie wbije tak szybko jak na beznadziejnych 10 sek.

-Skąd się wzięła nazwa Believer?
Szczerze mówiąc, nie wiem. Chyba wzięło się to z cytatu „Believe In everything, because everything's reachable.” („Wierz we wszystko, bo wszystko jest osiągalne”) – fanka Justin Bieber. (Od jego nazwiska BIEBER)

- Czyli „gorączka Biebera” dopadła również Ciebie… :)
Owszem, stare niezapomniane czasy, za którymi czasem tęsknię… ;)

- Czy na sam koniec chciałabyś kogoś pozdrowić?
Wszystkich przyjaciół, którzy pomogli mi zdobyć tak wysoki level, oraz bliższe mi osoby. Hatersów też cieplutko pozdrawiam ♥

-Dziękuję za wywiad.
Również dziękuję.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Beli pamiętam jak u ciebie zakładałyśmy moje konto :* I jak podobała mi się nazwa Balladynka ^^ Obyś zdobyła 25 lv :D
X.O X.O Fabuleux ^^

Anonimowy pisze...

Believer została niestety usunięta z MSP!

Anonimowy pisze...

Do tego anonima wyżej : ona sama się idioto usunęła, jak n ie wiesz, to nie pisz -,-

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More