sobota, 19 maja 2012

Aktualizacje :)

MSP w ostatnim czasie wprowadza sporo zmian. Jedne są lepsze, inne gorsze, jednak mimo to wszystko brnie do przodu. Być może dla niektórych lepiej, a innych gorzej, ale tyle z tego dobrego, że MSP wygląda nowocześniej, niż to stare, jeszcze z początków mojej gry. Z pewnością przyciąga wzrokowo więcej graczy, a jeżeli odpycha.

Ostatnio wprowadzono nowe tło. Było już dosyć podobne, no chyba, że ewentualnie źle kojarzę :)

Zmieniło się robienie artbook'ów, jak dla mnie na lepsze. O wiele ciekawiej to wszystko wygląda i przyciąga wzrok swoją nowoczesnością.

Dodatkowo załoga wprowadziła przydatną wyszukiwarkę fraz, która ułatwi Wam, jak i zarówno mi wyszukiwanie artbook'ów na dany, konkretny temat. :) Ja wpisałam Believer i wyskoczyły mi artbook'i, w których jest zawarta ta treść.


No i na koniec BLOKOWANIE. Szczerze mówiąc to cieszę się z takiej opcji, bo w końcu nie będę musiała użerać się z osobami, którym przeszkadza, że gram w MSP i zrobiliby wszystko, abym odeszła z tej gry.
No, więc kiedy klikniemy na małą ikonkę, która służy do zgłaszania innych, pojawi się nam też opcja ZABLOKUJ :)

Natomiast kiedy zablokujemy już jakiś użytkowników i chcemy ich odblokować to klikamy w ustawienia, które znajdują się w górnym, prawym rogu ekranu.

Wybieramy z trzech powyższych opcji  ZABLOKOWANI UŻYTKOWNICY i wyświetli nam się lista zablokowanych. Możemy wtedy odblokować poszczególne osoby :)
Wiem, że notka trochę opóźniona, za co przepraszam, ale jakoś odczuwam brak czasu na prowadzenie i pisanie tego bloga. Co nie oznacza, że nie będę tego robić, postaram się! :)
Pozdrawiam 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More