czwartek, 17 maja 2012

Konkurs Dawno, Dawno Temu

Witam was bardzo serdecznie moje kochane koteczki ♥
Kopę lat mnie tu nie było! Cóż, szkoła to najlepsze co mnie spotkało (;
W następnym tygodniu mam bierzmowanie, sprawdziany, prezentacje, ŻYĆ NIE UMIERAĆ!
Ale co tam... Przejdźmy do meritum.
Konkurs w stylu "bajkowym", chociaż z czego pamiętam był już podobny na MSP.
Tym razem został on poświęcony Królewnie Śnieżce i Czerwonym Kapturku :)
Czy wy też tak sądzicie, że tematyka kolejnych konkursów jest coraz bardziej idiotyczna?
Wyraźcie swoją opinię na temat w komentarzach! Z chęcią je poczytamy :)

Ciuchów nie doszło zbyt dużo. Ale tak to jest jak nie ma się pomysłu, a robi tylko dlatego, że praca tego wymaga, a dodawanie konkursów jest cykliczne.

Tła są dość ciekawe, ale szału nie ma. ;)

No i animki, które naweeet, naweet mi się podobają :D

Przepraszam, że bardzo krytycznie podeszłam do informacji o nowym konkursie, no ale LUDZIE!
Ile można wstawiać takie denne konkursy? :)

Przewiduję, że najbliższy konkurs związany będzie z tematyką URODZINOWĄ :) Więc do zobaczenia :D Żegnam się z Wami b.serdecznie.

3 komentarze:

Agata pisze...

Co ja o tym sądze? Chcesz wiedzieć? xd -Zjeb totalny, jak nie mają pomysłów to niech na forum napiszą mądrale, że proszą o propozycje do przyszłych konków. Ci informatycy mają całkiem nieźle wyobraźnie zjebaną:) (uraz z przed dzieciństwa pewnie) ._. Sajonara :D

Zejla pisze...

no masz racje te coraz to nowsze konkursy są głupie... Mogli by jakieś stare których nikt nie pamięta czy cuś

Ciastek;** pisze...

Nom rozumiem Cię hehe.. ;D . Pozdrawiam... : ) ciachooo! ;3

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More