poniedziałek, 26 marca 2012

Konkurs Syrenki!

Witajcie witajcie! Przepraszamy za spóźnienie z notką konkursową, ale znowu przepadł nam weekend i tak jakoś nie było kiedy napisać. No, ale ogarniam ją dzisiaj :)
W środę jadę do ortodonty i po tym co wyczytałam na forach nie będzie tak łatwo.
No, ale co się robi dla ładnych ząbków :)
Konkurs nawet fajny, lubię opowieści o syrenach - jak sami widzicie, mam Ariel na avatarze na czacie ^^
W ogóle miałam taką ciężką niedzielę, ze sobie nie wyobrażacie. Miałam ochotę (nadal mam) wyrzucić pewną osobę poza orbitę i wydłubać jej oczy! :)

Animki są nawet fajne, ale głupio, ze nie mam VIP-a i nie ma jak zaszaleć ; /

Tło mi się bardzo podoba :) Takie morskie i magiczne :D

Ciuchy są typowo "syrenkowate" :) Jak zawsze nie zaszaleli z ubraniami dla chłopaków, no jakżeby inaczej :D


To by było na tyle : ) Do napisania :*

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super ten konek, kupiłam sobie tło, bo jest faktycznie śliczne ♥

Agnieszka_567

Anonimowy pisze...

Mam pytanie,czy mogłybyście zrobić instrukcje jak zrobić by przy każdym odświeżeniu bloga by był losowy nagłówek?Byłabym wdzięczna ;)

Unknown pisze...

Jest już instrukcja ; p
Już od jakiegoś tygodnia...

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More