niedziela, 29 stycznia 2012

Aktualizacje :)

Poszłam spać po 4 ;) Nie wyobrażacie sobie nawet jak miło było położyć się do łóżka...
Believer jeszcze nie ma, więc notkę napisze za nią. Będzie miała więcej do napisania (muahahah ;D).
A więc zacznijmy od informacji, która osobiście sprawdziłam. Widziałam to wcześniej, ale zapomniałam zrobić screena. Chodzi o MovieStarPlanet na telefony. Gdy włączyłam grę w komórce pokazało się :
Czy załoga MovieStarPlanet obmyśla plany w których będziemy mogli grać na naszych telefonach? To nie jest zły pomysł :) Tym bardziej, że w tych czasach bardzo często używamy telefonu do przeglądania internetu.

Kolejna informacja, która przyszła wraz z nowym walentynkowym tłem (Więcej poczytacie TUTAJ) to droższy VIP! Mnie także wstrząsnęła ta informacja, ponieważ nie chcialabym tracić na zdrowy rozum VIP-a powyżej 30 zł... Wolałabym to wykorzystać w jakiś korzystniejszy sposób. Porównajcie ile Starcoins dostawaliśmy wcześniej, a ile teraz.

MSP umożliwił nam również nowy panel zapłaty. Prezentuje się tak :
(Jeśli zdjęcia będą na jakimś blogu obiecuję, że w imieniu Believer zaduszę)


1 komentarze:

Unknown pisze...

A jaka to była stronka że udało ci się pobrać to hmn?

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More