niedziela, 29 stycznia 2012

Walentynki na MSP :)

Nadrobiłam zaległości i jestem już właściwie w punkcie wyjścia :) Pozostało mi tylko napisać notkę i ogarnąć bloga, tzw. pokaz slajdów. Wiecie ile robiłam szablon z dodatkami? 2 dni!
Dlatego nie pytajcie nawet jak to zrobić, bo cały blog łącznie z html-em robiłam sama z malutką pomocą Believer, która mówiła czy to pasuje czy nie. Dodałam także nowy odtwarzacz, który debiutuje na naszych blogach ( Instrukcję zamieszczenia go na blogu macie TUTAJ - ostrzegam, że jeśli nie znasz się na HTML-u to polegniesz we wstawianiu ).

Nie rozumiem czemu MSP tak bardzo spieszy się z reklamowaniem jakichkolwiek świąt... 
Pamiętacie gdy świąteczny motyw zawitał u nas już na początku grudnia?
Także również nie wiem czemu dobre 2 tygodnie przed Walentynkami robią wszystko w serduszka i kupidynki. Nie żeby to święto mi się źle kojarzyło, no ale ludzieee... Co jak co, ale Walentynki to najbardziej skomercjalizowane święto.
Nowe tło na MSP jak Believer trafnie określiła "Nie zajęło dużo czasu informatykom przy jego robieniu, gdyż bazuje na starym tle do filmów z konkursu "Lunapark" - funfair".

A to jak prezentuje się ogólnie :)

Kolejną nowością na MSP jest oferta kupienia "Walentynkowego VIP-a" i "Walentynkowych Starcoins". Ceny bardzooo przyciągające -.-


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More