niedziela, 29 stycznia 2012

Konkurs "Przygoda w Dżunglii"

Hej ponownie. Powoli zasypiam, więc za drobne błędny nie bijcie ;) Jeszcze jedna notka i idę się położyć w ciepłym łóżku otulona kołderką. Mmmm... ;)
Od środy zawitał nas nowy konkurs przypominający filmy o Indianie Jones. Ciuchów dość mało, ale można się nimi pobawić. Jak dla mnie można też wtrącić coś o Larze Croft. Fajny cykl filmów INDIANA JONES I LARA CROFT : ZAGINIONA CZACHA :D 
Mam dużo pomysłów na filmy o tej właśnie tematyce, ale totalnie zero chęci - podsumowanie Believer ;)

Animacji dość dużo, ale koszty pozwoliły mi na kupno każdej :)
Mój faworyt? Animacja z pajączkiem ;D


Ubrania wojskowe albo "magiczne" (tzw. długie płaszcze jak czarownicy), ale nie narzekam :)
Okulary "Pilotki" dziwnie na kimś wyglądają, ale takie umiejętności grafików...

Tło przypominające obozowisko ludożerców, ale ok :D 
Kto to zauważył... Tylko ja.
 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More