niedziela, 29 stycznia 2012

Konkurs "Chiny"

Witajcie kochani. 
Przepraszam, że nie zajmowałam się blogiem, ale nie miałam czasu i pewnie sprawy potoczyły się dość niefortunnie. Dołożę jak największych starań by aktualnie dodawać posty, a jeśli nie dotrzymam obietnicy macie pełne prawo do zaduszenia mnie sznurówką od buta lub innym uśmiercaczem.
Właściwie tym konkursem miała zająć się Believer stąd jej mordka na wszystkich screenach. Jeżeli starczy czasu napisze jeszcze o nowym konkursie i o zmianach na Moviestarplanet.
Poprzedni konkurs nosił tytuł "Chiny", z tego co już widzę jest zakończony, ale trwa jeszcze głosowanie. Szczerze? Jeszcze nie zagłosowałam, ponieważ brak mi chęci i czasu.

 Animacje, które doszły nie należą do bardzo ciekawych, choć Believer kupiła prawie wszystkie.

Ciuchy mogą być, ale nie interesują mnie takie chińskie klimaty.
Jak zawsze nie postarali się o ciuchy dla chłopaków ;)

No i tło na sam koniec.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More