niedziela, 5 lutego 2012

Konkurs "Super Football"

Wybaczcie, że długo nie pisałam notek, ale jakoś w ogóle nie miałam chęci, a jak już miałam to przemijały szybko i zanim coś napisałam, zaczynałam zajmować się czymś innym. No więc... Na MSP pojawił się kolejny konkurs, zresztą jesteśmy do tego przyzwyczajeni bo co tydzień widnieje jakiś inny (;
Ten jest o tematyce footballu, słynnej amerykańskiej grze, która jest trochę brutalna... 
Tak patrzę i wydaje mi się, że pracownikom kończą się chyba pomysły na nowe, ciekawe konkursy... w sumie wiedzą, że w MSP przeważa płeć żeńska i nie każdą dziewczynę może fascynować konkurs o tematyce sportowej... Miejmy nadzieję, że coś ich olśni bo od dłuższego czasu brakuje czegoś fajnego (;
A Wam się podoba ten konkurs? ;p

Skoro konkurs sportowy to animki też... co oznacza, że nie przydadzą się do zbyt wielu filmów ;c

Tła to normalnie powalają na kolana... bardzo się napracowali między jednym a drugim, że ho ho
Pozdrawiam grafików MSP (;

 Ubrania... takie... no jakby inaczej - sportowe... 


Nie przepadam za takimi konkursami bo ani ubrania, ani animki czy chociażby tła nie przydają się do bardziej ogólnych filmów, czyli takich jakie robi większość użytkowników MSP! (;

 Buziaki ; **

3 komentarze:

JustinxaxD i Adusia Black pisze...

Zgadzam się .
Nie za bardzo podoba mi się ten nowy konkurs .

Unknown pisze...

Mi też nie... wolę bardziej ogóle tematyki : 3

Anonimowy pisze...

Ja tak samo : DD
Takie tła itp. się nie przydają na dłużej niż jeden , dwa konki ; D

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More