niedziela, 11 grudnia 2011

Konkurs "Zimowa Kraina"

No i o to kolejny zimowy konkurs. Jak Wam się podoba? Mnie tak całkiem, całkiem... Już nudzą mi się te konkursy z tematyką zimową... Przypominają chociaż, że niedługo moje upragnione ferie ♥ 
Wybieracie się gdzieś? 
Ja jeszcze nie wiem, ale chciałabym pojeździć sobie na snowboardzie. Coś co lubię to moje upadki i łzy w oczach z bólu... No to tak między nami, ok?

Wracając do konkursu no to jest nawet fajny. 


Animki podobają się mi (chyba)


 No a tło... hmmm nijakie...


Ubrania też fajne
No, ale jak zawsze więcej dla dziewczyn! Mnie samą to już denerwuje...


Podsumowując konkurs jest ok. Ciekawe jaki będzie następny... tylko proszę... chciałabym już inną tematykę!

Buziaki ; ***


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More