sobota, 10 grudnia 2011

"Short Movies"

Powiem szczerze, że jestem strasznie zła! Nie widzę, żadnej sprawiedliwości wobec innych! Ludzie, którzy robią swoje jakże interesujące filmy trwające 10 sekund, dostają tyle samo fame i starcoins co użytkownicy, którzy robią swój film nawet kilka godzin! Po prostu to jest jakaś przesada...
Tamci wstawią sobie maks aktorów, zrobią, aby w tych 5 ruchach ciągle biegali i dostają ponad 200 fame, kiedy inni się męczą! Nie będę wymieniać osób, które właśnie tak uplasowały się w rankingu. Śmiech na sali, aby robić te żałosne filmiki, tylko po to aby mieć wysokie miejsce... Mogliby się wysilić, no ale po co kiedy można zrobić zaiste 10 sek. i wbijać lvl w błyskawicznym tempie.
Ja nie wiem... nie jesteście kreatywni czy jak?
Za trudno wymyślić jakiś film, który obejrzeliby inny?
W czym leży ten wasz problem, którego w ogóle nie potrafię zrozumieć?!

Jak już pisałam wiele osób właśnie w taki sposób się wzbiło... natomiast potem jak się okazuje ich normalny film ogląda zaledwie 10 osób, nie widzę w tym sensu.
W sumie można wtedy zauważyć jaki to oni talent mają. Robią 10 sek. tylko po to, aby być jakoś na 5-10 stronie w rankingu. Szkoda, bo nigdy nie zaznają takiej przyjemności, satysfakcji kiedy wbija się lvl, poznaje wiele wspaniałych przyjaciół ♥

Moje konto Balladynka, jest już zablokowane jakiś miesiąc, wchodzę na highscores, patrzę... i rozpoznaję co 4 osobę, która się tam znajduje. Szkoda, bo kiedyś msp było naprawdę fajnym miejscem... bardziej szukało się przyjaciół, niż ścigało z fame...

Pozdrawiam tych co robią tzw. short movies i życzę dalszych sukcesów.
Wbijajcie sprawiedliwie lvl, zapracujcie na niego.

Forum to też jedno, wielkie nieporozumienie...
Wszędzie tylko tematy z 10 sek... Ludzie przestańcie niszczyć msp!





* A wy co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach 

5 komentarze:

тα נє∂уηα pisze...

noo straszne t o ;xx

Bless Martyna pisze...

ja po nocach nie śpie zeby filmy robic ;< a np. Astri1 bogusia27 10 sek ; ) funclub14 za przeprodszeniem "siedza jak krowy przed sianem" i maja gdzies ze inni po nocach nie spai zeby filmy zrobic zeby udane byly a oni na 10-sekach jadą -,-

Unknown pisze...

Blessia... niestety... Dokłądnie tak samo myślę.. ;C Oni klikną sobie w obojętnie jakich aktorów, zrobią żeby ruszali się przez kolejne 5 kroków i publikują jakże fascynujący film ;C
Mam tego dość ;C

Anonimowy pisze...

Ja już sobie obiecałem, iż nigdy, przenigdy nie zrobię 10 sek! Rozumiem, zapowiedź filmu, lub coś podobnego może trwać 20-50 sekund, ale... bez przesady! Ja jeden film robię kilka dni, co bardziej skutkuje, ponieważ filmy ogląda mi 250 osób, za jedno obejrzenie dostaje do 1000 fame i mogę im się potem odwdzięczyć! (;
pzdr
Jasiek11

Unknown pisze...

Ja mam kilka sekundówek (zrobiłam je dawno) nie wiedziałam że będą przez to kłopot.Dostałam wiadomość od admina na e-mail że prosi żebym nie zaśmiecała msp 10sek. Więc przestałam je robić , ja nawet nie lubie ich oglądać...

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More