środa, 14 grudnia 2011

Zmiany, zmiany, zmiany...

Witajcie kochani moi ! Dzisiaj za sterami bieberfeverpl, która po 5354534534 krotnym namowie ze strony Ball postanowiła napisać posta.
Z ręką na sercu powiem wam, że z braku czasu i chęci nie pisałam, ale teraz spróbuję nadrobić. Nie jesteście nawet obeznani w siłę moich cudownych pisarskich paluszków.
______________________________

1. Nowy panel filmowania
Tak tak, nareszcie ekipa MSP zmieniła panel filmowania. Oczekiwałam na coś bardziej spektakularnego, ale nie można narzekać, bo wygląda lepiej niż poprzednio ;]

2. Inna muzyka w każdej scenie? - ZAPOMNIJ!
Ta zmiana chyba najbardziej mnie i być może was dotknęła.
Kiedyś mogliśmy pozwolić sobie na zmiany muzyki z refleksyjnej na rock'a,
obecnie jesteśmy zmuszeni do jednej muzyki, która średnio oddaje nastrój naszego filmu.

EDIT: Ball usłyszała od kogoś, że nie ma takiej możliwości jak zmiana melodii w każdej następnej scenie, ale jednak wszystko jest okej. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

3. Dymki!
Ta opcja akurat według mnie najbardziej daje radę :]  Od dawna o takim czymś myślałam. Bardzo mile mnie zaskoczono :)


4. Artbooki jako e-pocztówki!
Uważam, że ta możliwość zniknie wraz z zakończeniem świąt ;)
Kto z niej już korzystał? Ja ani razu.
Lepszym prezentem byłaby dla mnie prawdziwa pocztówka, a nie stworzona przez komputer.
Taka moja adnotacja ;)
(hehehe reklama ponad wszystko <3)

______________________________

Chcę was zasmucić. To już wszystko ;(
Wiem, że zakańczam notkę mało optymistycznym akcentem, ale kiedyś musiało to nastąpić...

Tymczasem zachęcam was do pomocy nam w lvl-ach ;)

Chciałabym także w imieniu Believer podziękować wam za uzyskaną pomoc w levelu ;)
Jesteście kochani


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More