sobota, 17 grudnia 2011

Konkurs "Rock Star Xmas"

Kolejny konkurs na msp, a więc nowa notka. 
Dziwi mnie tylko dlaczego wcześniejsze konkursy były bardziej związane z tematyką świąteczną, niż te co są teraz... przecież już za tydzień Wigilia! 
Czujecie tą magię nadchodzących świąt? Bo ja jakoś nie za specjalnie... nawet śniegu u mnie nie ma co już wskazuje, że to nie to samo...


Animki z działu muzyka, które tak na prawdę nie są uniwersalne bo wtrącone są akcenty świąteczne
Bardzo drażni mnie ta perkusja, kiedy ktoś spamuje w ctr


 Tła są beznadziejne - jak dla mnie


 Bardzo podobają mi się nowe włosy, ubrania zresztą też


 Jak Wam podoba się konkurs? Jak dla mnie jest taki sobie, ale to nie nowość. 


Buziaki ; ***

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More