czwartek, 1 grudnia 2011

Błąd z kołem!

Jak zapewne wiecie już wczoraj był taki błąd. Między 23:00 - 01:00 było można kręcić kołem tyle razy ile się chce! Oczywiście wiele ludzi z tego skorzystało... ludziki tylko migały - logowanie, wylogowanie i tak w kółko! MSP tylko wolniej chodziło... 


Dzisiaj znowu ten sam błąd! Znowu dzika akcja na relogi i kręcenie kołem.
Normalnie oszaleć można jak te ludziki tak przeskakują. Dziwi mnie tylko to, że ten błąd wystąpił po raz drugi. Myślałam, że załoga MSP się tym zajęła, no ale widocznie jeszcze nie.
W sumie to trudno, ich strata - inni na tym zyskają, no nie oszukujmy się... prawie każdy, kto o tym wie, skorzystał z tego i nabił sobie trochę SC.
Bądź co bądź mówi się trudno...

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More