czwartek, 1 grudnia 2011

Kalendarz adwentowy według MSP

Rozmawiałam na skype z ^^Diana^^ i MusicVampire, no i postanowiłam wejść na MSP. Patrzę a tutaj wyskakuje kalendarz "adwentowy" zrobiony przez MSP. Oznacza to, że każdego dnia będziemy otrzymywać jakiś drobny upominek. W przypadku osób VIP, są dni, w których oni mogą otrzymać dwa upominki - dla VIP i bez VIP (tak myślę) Fajnie, że wprowadzili takie coś, chociaż każdy będzie mógł otrzymać jakiś prezent. 


A co się dzieje kiedy klikniemy na numerek, który nie jest zgodny z datą?


Czekałam jakieś 40 minut na otworzenie pierwszego prezentu, no i w końcu się doczekałam. Jako pierwsza wędruje do nas kartka świąteczna. Drobny upominek, ale zawsze coś. A kto wie czy z bliższą datą do świąt prezenty nie będą lepsze?


Irytuje mnie jednak to, że po każdym wylogowaniu i ponownym zalogowaniu ten kalendarz się wyświetla. Oznacza to, że znowu dłużej będzie mi się ładować MSP, cud miód i orzeszki normalnie...
I te ikonki w lewym górnym i prawym dolnym rogu... Tylko niepotrzebnie są "wystawione" na widok.



Pozdrawiam

* zrobiłam 3 notki naraz, mam nadzieję, że to docenicie

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More