wtorek, 15 listopada 2011

Hacker

Helou
Do moich uszu znowu dotarły durne plotki... Jakie? A no takie, że jestem hackerem...
 Nie wiem co Wam zrobiłam, że zarzucacie mi takie rzeczy, a tym bardziej nie wiem skąd macie tak głupie podejrzenia. Fakt, faktem na nowym koncie Believer gram dopiero tydzień i mam 6 level, ale to tylko dzięki wsparciu i pomocy jaką oferują mi moi wspaniali przyjaciele. Bez nich nie dałabym rady wbić 6 levelu, a co dopiero mieć jakąkolwiek chęć, aby znowu grać w MSP. Na Balladynce miałam 15 level... starałam się pomagać w miarę swoich możliwości tj. dawać upominki innym, oglądać filmy, dawać autografy i oddawać je osobom, które również mi je dawały. Na Believer też oglądam filmy innym, wystarczy mnie poprosić na mail. Cała filozofia. 
Niestety muszę zasmucić pewne osoby, które twierdzą, że jestem hackerem, bo "niestety" nim NIE JESTEM. Przepraszam, że zepsułam całą zabawę ludziom, którzy lubią wymyślać takie o to historie...
Nie chcę się rozwodzić na temat jak się wtedy czuję, bo nie byłoby wesoło... 

Jeszcze raz dziękuję tym co mi pomagają ♥
Jesteście wspaniali, nie wiem jak się Wam odwdzięczę !
Tylko dzięki Wam wbiłam ten 6 lvl, a już niedługo 7 !
NIE JESTEM HACKEREM
Buziaczki hatersi ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More