poniedziałek, 21 listopada 2011

Konkurs " Home Sweet Home"

Pojawił się nowy konkurs, a więc notka też musi być. Konkurs nosi nazwę "Home Sweet Home" i jak dla mnie jest nawet w miarę udany. Jestem jednak zawiedziona tym, że doszło tak mało nowych rzeczy do założenia. Chociaż animki i tła są, użyteczne również do innych filmów, niż jak tylko do tych na konkurs. Można powiedzieć, że jestem zadowolona.


Animki, których można użyć również do innych, normalnych filmów, a nie jak w niektórych konkursach...


Tła przydatne


No i jak zawsze 0 sprawiedliwości... Dziewczyny znowu dostają więcej ubrań...



Ball mnie wręcz uszczęśliwiła, że nie muszę pisać całej notki od początku :D
Wiecie, że mam już dość szkoły? Jak każdy.
Czekam teraz na święta, potem na ferie i wakacje ;]

Chciałabym również dodać, że zapraszam (czyli odmówienie z zaproszenia nie podaruje :D) na mój film, 
pt. The Ways Of Love. Na razie powstały 2 odcinki. Trwają po max. 3 min. Nawet możecie włączyć a robić coś innego :) Bardzo mi na tym zależy ponieważ za niecałe 314 tys. fame.

I tak optymistycznym akcentem żegnam ;D


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More