poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Konkurs Superbohaterowie!

Hejeczga
 Przepraszam Was, że tak długo nic nie pisałam, ale ostatnio nie miałam czasu... Szkoła, zakończenie roku klas 3 itd.
Notkę miałam pisać godzinę temu, ale jakoś tak wyszło, że się zasiedziałam na serwerze w Minecrafcie (ul. gra Agaty ♥) i tak jakoś wyszło...

A więc konkurs jest w miarę - Dupy nie urywa, staniki nie latają ;D

Animacje są dość fajne, ale mogą jedynie posłużyć do filmów akcji;

Ciuchy nie są zbyt uniwersalne, ujdą w tłumie :)

No i tło, które jest w miarę użyteczne i uniwersalne :)
 

Przepraszam, ze tak szybko i niedbale ale zaraz idę spać, bo już nie wyrabiam :C

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

I hate U believer ._.

Unknown pisze...

Kurde tak się przejęłam, że aż wcale :)

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More