sobota, 10 marca 2012

Tararararararara 19lvl ♥

Misiemisiemisiemisiemisiemisiemisiemisiemisiemisie ♥.♥
Bardzo dziękuję za mega prezent na moje 15 urodziny(08.03) oraz wiele miłych życzeń! :3
Przyjemnie było patrzeć jak wiele osób stara mi się pomóc. Jestem ogromnie wdzięczna każdemu kto dał chociaż jednego grafa kiedy brakowało 100tys. fame do 19lvl! To znaczy dla mnie bardzo wiele...
W sumie nie wiem co tutaj mogę jeszcze napisać, ale chciałabym żebyście wiedzieli, że naprawdę jestem i gram na msp tylko i wyłącznie dzięki Wam, wszelkie chęci straciłam po zablokowaniu mojego pierwszego konta... Jeszcze raz bardzo dziękuję! Cieszę się, że mam tak wspaniałych przyjaciół na msp :)
Jestem niezmiernie wdzięczna ♥ Wielbię Was pasjami za to co starcie się dla mnie robić, nie wiem jak mogę się odwdzięczyć... :c
Brak słów na to wszystko... ♥
Zresztą widzicie, że notka krótka ;c
Większość napisałam kiedy pomogliście mi przy wbiciu 18 lvl o TUTAJ :)


Bardzobardzobardzobardzobardzo dziękuję :3 Nie wiem jaki miałabym obecnie lvl, gdyby nie Wy ♥

Uwielbiam Was ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More