piątek, 10 lutego 2012

18lvl ♥

Jestem bardzo szczęśliwa! ♥
Mianowicie dlatego, że mam już 18 lvl, a to wszystko tylko i wyłącznie dzięki Wam, bo bez Was to w sumie nie byłoby nic :c
Cieszę się, że pomimo straty starego konta z 15 lvl, z którym wiąże się wiele wspomnień, w ciągu ok.4 miesięcy mam nowe, już z wyższym lvl niż wtedy! :)
Jestem wdzięczna KAŻDEMU kto pomagał od samego początku, czyli puściutkiego paska z fame :) Oczywiście tym co pomagali też pod koniec wbijania lvl, również dziękuję z całego serca ♥ 
Lepszych znajomych nie mogłabym mieć, mam szczęście, że zazwyczaj na takich ludzi tutaj trafiam ♥
Nie będę wymieniać poszczególnych osób, które pomagały jak tylko mogły, bo zajęłoby to dużo czasu... ale każdy wie w jaki sposób i jak bardzo mi pomagał, więc może również liczyć na mnie ♥
Wystarczy mnie tylko ładnie powiadomić i tyle ;*

No, a więc, jeszcze raz bardzo dziękuję za dobicie, aż takiego lvl... Po stracie Balladynki, nie miałam nawet ochoty wracać na msp, ani mieć z tą grą nic wspólnego... Jednak bliskie mi osoby, namówiły mnie do pozostania, chociażby po to żeby z nimi pisać :) Jak zrobiłam konto Believer, nie spodziewałam się, że nawet nabije 10 lvl, a co dopiero mój obcny, 18! Po prostu nie wiem jak mogę Wam za to podziękować! ♥ Jest mi niezmiernie miło z tego powodu! ;*

Te ostatnie tysiące wpadły tak szybko... bardzo się cieszyłam ♥ Jesteście niezawodni w tych sprawach :)

Naprawdę!
Dziękuję za każdego grafa, za każde wejście na moje filmy, za każdy upominek, nawet ze swojej szafy! :) Uśmiecham się wtedy do monitora jak głupek! ;d
Żałuję, że nie mogę każdemu się odwdzięczyć za to co dla mnie robi :C
Przepraszam :<

No więc jeszcze raz...
bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za ten 18 lvl! ♥♥♥


Uwielbiam Was ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More