piątek, 30 marca 2012

Aktualizacje!

Siemka :3
Jak zapewne wszyscy już zauważyli na MSP pojawiło się nowe, wielkanocne tło. Jak dla mnie oczywiście jest to coś przyjemnego bo przy każdym święcie informatycy przybliżają nam to poprzez tła i innego tego typu rzeczy. Podobają mi się te szczegóły - pisanki, wiosenne kwiatki, zajączki itp. dzięki nim tło jest takie kolorowe, miłe dla oka no i również możemy poczuć Wielkanoc poprzez te małe akcenty, którą mam nadzieję spędzicie z rodziną, a nie przed komputerem! :)
Nie zapominajcie, że 1 kwietnia jest Prima Aprilis, aby nikt nie miał tej satysfakcji kiedy Was nabierze, a następnie Śmigus-Dyngus (oby była pogoda, jakoś dawno nie obchodziłam tego święta).


Następną nowością jest nowy mail, który nie zachwycił mnie w żadnym stopniu, a wręcz przeciwnie. Na niego zazwyczaj pisano mi bardziej istotne i ważne rzeczy, a teraz nawet zwykłe, niepotrzebne HEJ pokazuje mi się jako wiadomość co powoduje zbędny spam! Nie widzę potrzeby, aby ludzie, których nie znam oraz, z którymi nie mam praktycznie o czym pisać spamowali mi maila, krótkim HEJ -,-...
Jedyny jaki widzę w tym wszystkim + to to, że teraz jest coś takiego jak archiwum, czyli zawsze możemy przewinąć pasek do góry i popatrzeć o czym pisaliśmy z daną osobą, a nie jak poprzednio przewijać kilkadziesiąt stron :)

No i na koniec... czyżby MSP planowało wprowadzić nowy, wyższy lvl? W sumie fajnie by było bo tak zatrzymać się na 20 i zapełniać pasek fame, który i tak już nic nie zmienia, nie jest zbytnio interesujące... A gdyby tak wprowadzili ten 21lvl każdy znowu starał się o jego posiadanie :)
Nic nie jest pewne, ale skoro wyskakuje taka informacja to kto wie jaka niespodzianka nas czeka w jak sądzę niedalekiej przyszłości :)

Buziaki ;***

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More