sobota, 18 lutego 2012

Co nowego na Duńskim msp?

AKTUALIZACJA
Nowe tło trafiło na polskie MSP! Możecie je podziwiać klikając TUTAJ

No to witam państwa ponownie, gdyż jest to chyba 4 notka , którą piszę lub dokańczam czy też przerabiam w najbliższym czasie, ok. 2 godzin.
Nie powiem, że nie jestem zmęczona bo jestem, ale trzeba w końcu się ogarnąć i coś napisać.

Więc weszłam sobie na Duńskie msp, bo jak wiecie to tam najwcześniej pojawiają się różnego typu nowości. Od czasu do czasu tam zaglądam, aby podejrzeć czy mogę spodziewać się czegoś nowego na polskim msp.
No i o dziwo trafiłam na nowe tło :)
W sumie nic ciekawego, ale można Was wcześniej poinformować, że takie coś niedługo też wejdzie do nas.
Notka krótka, zwięzła i na temat ;d

Porównując do obecnego tła to wydaje się bardziej interesujące, jeżeli tło w ogóle można nazwać interesującym.
Tło tłem, jestem zadowolona, że nadrobiłam to co miałam nadrobić, a obecnie idę spać bo jestem niewiarygodnie padnięta...

Buziaki ;***

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More