sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych świąt! ♥

Święta, święta, święta, święta, święta, święta, święta, święta,święta! ♥
Tak kochani, właśnie to! ♥
Jak zawsze czekałam na to cały rok, no i w końcu się doczekałam.
Kiedyś spędzałam je troszkę inaczej, ale nadal święta to święta! ♥
Pamiętam jak się szukało schowanych prezentów po całym domu. Uwielbiałam patrzeć na miny rodziców, którzy właśnie dowiedzieli się, że ich kochane dziecko bawiło się prezentami troszkę wcześniej niż powinno ♥
Niezapomniane chwile, bo teraz już tak nie jest, wiem co dostaję na święta bo nie interesuję się misiami, lalkami itp. więc nici z szukania "niespodzianek" po szafach, czy piwnicy.
Kocham, kocham, kocham ! ♥

Co dostajecie na święta?
Ja laptopa, prostownice do włosów i pieniądze od rodziców.  Nie wiem co dostanę od babci i chrzestnej... bardzo mnie to ciekawi...
A tak przy okazji to czujecie, jak to mówią tą magię świąt?
U mnie nie ma śniegu i wszystko wydaje się takie nudne... przydałaby się taka biała pokrywa puchu, achhh ♥
No cóż nie będę się rozpisywać bo mogłabym tak pisać i pisać...


No więc z okazji świąt życzę Wam wszystkiego najlepszego!
Zdrowia, szczęścia, radości, dużo, dużo prezentów pod choinką!
Aby nie zabrakło uśmiechu na waszych buźkach przez cały kolejny rok.
Cieszcie się z tego co macie kochani ♥
Ja Wam życzę jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
Spełnienia marzeń no i co Wam tam jeszcze do głowy wpadnie ♥
Po prostu, aby te święta były niezapomniane i tak wspaniałe, a nawet lepsze niż te zeszłoroczne ♥

Pozwolę sobie życzyć Wam tego samego w imieniu Bieberfeverpl ♥


Moim prezentem od msp jest ban na 3 dni... a chciałam rozdać prezenty, pomóc innym 1000000 razy bardziej niż zawsze i życzyć wszystkim Wesołych Świąt ♥
Pech, pech, pech...

Trzymajcie się cieplutko, jedzcie smaczne potrawy no i spędzajcie miło czas z rodziną ♥

____________________________________________________________

Ja również chciałabym życzyć wam to co Ball, bo ta to się kompletnie rozpisała ;D
Wczoraj ostatni dzień bez poszczenia dlatego troszkę się pobalowało. Dopiero dzisiaj mam jako taki czas żeby złożyć wam życzenia ;)
Ja na święta nie wiem co dostanę. To jest wielka niewiadoma, chociaż chciałabym dostać lustrzankę, ponieważ od dobrych 2 miesięcy namawiam na nią moich rodziców.
Ogólnie święta u mnie nie są takie szczęśliwe z przyczyn zdrowotnych rodziny od strony mojego taty. ;( Prawdopodobnie z jedną osobą widzę się ostatni raz w Wigilię. Trudno się z kimś żegnać wiedząc, że spędziło się z nim 16 lat życia. Do tego żona mojego chrzestnego ma problemy z układem rozrodczym. Moje święta nie są tak udane.

Jutro jadę na chrzciny do kuzyna, a we wtorek mam wizytę u ortodonty.

Na koniec chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, udanych prezentów, smacznych potraw wigilijnych, sukcesów w szkole, szybkiego nabijania fame na MSP i ZDROWIA, które jest najważniejsze : )

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More