niedziela, 13 listopada 2011

Konkurs "Wieczna Miłość"

Jak zauważyliście na MSP pojawił się nowy konkurs o nazwie "Wieczna miłość". Na forum od razu pojawiły się tematy typu "wilkołaki czy wampiry". Ja od zawsze byłam za wampirami i tak zostanie. Wydają mi się przede wszystkim ciekawsze, niż wilkołaki. Ich sposób w jaki funkcjonują jest również zaskakujący. Wydaje mi się, że nie jedna osoba chciałaby być chociaż przez jeden dzień wilkołakiem lub wampirem. Jednak to niewykonalne, a szkoda - życie byłoby ciekawsze. Wracając do głównego tematu tej notki, wraz z nowym konkursem na MSP przybyły ubrania, animacje i tła. O dziwo załoga dodała też nowe usta z kłami. Czy bardziej pasują do wilkołaka, czy wampira już sami zdecydujecie.



Jak zawsze więcej nowych rzeczy do ubioru otrzymuje część żeńska.

A zdecydowanie mniejszą część męska


Animacje, w ogóle mnie się nie podobają


Tła
      

 Buziaczki ;***

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More