piątek, 25 listopada 2011

Konkurs "Świąteczny"

Znowu pojawił się nowy konkurs na MSP. Tym razem związany z tematyką świąteczną, w końcu za miesiąc. Boże Narodzenie. Pracownicy zmienili nawet tło, które pozwala nam już teraz pomarzyć o świętach, śniegu, miłej atmosferze. Jednym słowem - super! Bardzo podoba mi się to zimowe tło, jest takie przyjemne dla oka i pozwala wczuć się w jakimś stopniu w ten świąteczny nastrój, piękne chwile...
Czyż nie jest fajnie?


Jak dla mnie to jedna, pozytywna zmiana. MSP dzięki temu tłu wydaję się takie milsze, przyjemniejsze - aż chce się posiedzieć.

Wracając do konkursu, to szczerze mówiąc podoba mi się, chociaż to nic specjalnego. Podobny był rok temu na zagranicznych MSP. Jednak jest to taki czas, gdzie inny konkurs nie zbyt by pasował. Mogłabym się przyczepiać i przyczepiać, ale mimo wszystko konkurs jest na miejscu.



A co myślicie o animacjach? 
Mnie się najbardziej podoba ta przy kominku.


 Przypadkowo kupiłam animkę "Mistletoe Kisses" a w ogóle mi się nie podoba...


 Tło doszło tylko jedno, no ale zawsze coś

 Ubrania... Jak zauważyliście mało rzeczy, które są na pierwszych stronach ma znaczek NEW. Tak myślałam i sądzę, że większość z nich to unikaty, które najprawdopodobniej dopiero teraz zostały "włożone" do sklepu.
Nie jestem pewna na 100%, chociaż wydaje mi się to jak najbardziej możliwe.




Pozdrawiam

* za jakiekolwiek błędy przepraszam, było późno kiedy pisałam notkę (01:15)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More