piątek, 13 kwietnia 2012

Sztuka Walki

Cyklicznie na MSP pojawiają się różne nowe konkursy, teraźniejszy nosi nazwę "Sztuka Walki" i powiem szczerze, że nie zachwycam się nim pod żadnym względem, a tym bardziej, że jeszcze niedawno był podobny - "Chiny". Ten jest bardziej wojowniczy, zresztą sama nazwa mówi za siebie :)

No animki są jakie są ;p

 Ubrania mi się nie podobają :c

 Tło zwyczajne, dzięki czemu możemy użyć go tez do innych filmów :)


Wybaczcie, że notka napisana najkrócej jak się da, ale oglądam filmy na MSP i obecnie mój laptop się zacina oraz brzuch mnie boli...
 Pozdrawiam :)




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

no co do tego, że jest podobny do konkursu CHINY to się nie zgodzę. Większość sztuk walki pochodzi z Japonii i Korei. Sama coś o tym wiem, bo od 3 lat ćwiczę japońską sztukę walki - Aikido.
Pozdrawiam, olgusia_2000

Unknown pisze...

Miałam na myśli ubrania i animki. Nigdzie nie wspomniałam o realnym życiu i związanych z nim sztuk walki.

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More