sobota, 7 kwietnia 2012

Konkurs Noc Królików :)

 Siemango everybody ♥
Przepraszamy, że notka tak późno, ale zabrakło nam czasu, żeby jakoś ją napisać :)
Wróciłam ze święconki cała mokra, ale co tam ;)
Ah... zapomniałabym ;C Gratuluję Karolino moja różo mój misiaczku, że masz 20 lvl ♥
Ok, do rzeczy... :D Na MSP pojawił się nowy konkurs, który według mnie nie należy do tych udanych. No niby animacje i ciuchy są, ale jakoś tak mało normalności :P

Niektóre animacje normalnie mnie przerażają o.O
Te króliki przypominają mi bardziej zombie :P
Ooooo... Konkurs Zombie fajny pomysł : O

Tło też dość mało uniwersalne ;/ Fajnie do horrorów, ale do niczego więcej ._.

Ciuchy mogą być, ale te włosy z dredami O_o
Chłopakom jak zawsze skromnie...


Chciałabym także zaprosić was na nasze formspringi :) Możecie tam zadawać pytania dotyczące MSP, naszego bloga i prywatnego życia :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More