niedziela, 11 marca 2012

Konkurs rysunkowy - wielka niespodzianka :)

Pracownicy msp zrobili konkurs rysunkowy! :)
Jest to kusząca propozycja, chociażby ze względu na dobrą zabawę! Wiele osób grających w msp jest w takim wieku, gdzie lubi się rysować podczas wolnego czasu.
Nagrody również zachęcają do wzięcia udziału... bo kto nie chciałby wygrać takiego vip'a na rok za narysowanie swojej pięknej moviestar. W końcu robiłby ten rysunek z przyjemnością, a przy okazji i szczęściu mógłby coś wygrać.
Powiem szczerze, że z chęcią wzięłabym udział, gdyby mi się chciało... Tak, tak jestem leniem, i nie wezmę udziału... Poza tym wiem, że nie wygrałabym... Nie mam jakiegoś wielkiego talentu artystycznego... No chyba, że bym się postarała, ale takie rzeczy to tylko jak się nudzę i mi się po prostu chce...
Chociaż często nauczycielki plastyki zarzucają mi, że moje prace robią mi rodzice... Szkoda, że ja nic o tym nie wiem ;d
Koniec o mnie, wiecie już, że nie wezmę udziału i tyle na czas obecny.



Wiadomo też, że wielu osób nie stać na vip'a lub rodzice nie pozwalają na jego kupno. Jest to więc też jakieś wyjście z tego typu problemów... Vip'a można też wygrać biorąc udział w "co tygodniowych" konkursach tematycznych na msp, więc zachęcam Was do brania w nich udziału. Sama jeszcze nigdy nie wzięłam W ŻADNYM, ale shhhh ;x Za to Bieberfeverpl wygrała nawet w jednym z nich "Street Dance" 


Więc teraz pozostaje kwestia zaprezentowania swojej pracy, swojej moviestar w pięknym looku :)
W sumie nie narzucano typu wykonania pracy... także ruszcie głową i stwórzcie coś fajnego, oryginalnego! :)
Następnie poproście rodziców o pomoc przy zaadresowaniu koperty, aby wasza praca nie zmarnowała się! Szkoda byłoby, aby coś w co włożyliście tyle wysiłku nie doszło do adresata przez nie napisanie poprawnego adresu. Dam tutaj przykładowe zaadresowanie. (Nie jestem jednak pewna czy wszystko jest poprawnie, dlatego też proszę Was abyście robili to z rodzicami)


Życzę udanych, pomysłowych, a przede wszystkim oryginalnych prac na konkurs rysunkowy! :)

Buziaki ;***

*Masz pomysł na notkę? Masz z czymś problem i nie wiesz co dalej...?
Pisz TUTAJ swoje pomysły, razem z Bieberfeverpl weźmiemy je pod uwagę! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More